.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل بزرگ احمدی نژاد در معرفی کابینه جدید

برکناری وزیران از سوی احمدی نژاد که به از رسمیت افتادن کابینه انجامیده است در حالی نقل محافل سیاسی کشور شده است که رئیس جمهور در تشکیل کابینه جدید با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده که موجودیت کابینه آینده را به خطر انداخته است
برکناری وزیران از سوی احمدی نژاد که به از رسمیت افتادن کابینه انجامیده است در حالی نقل محافل سیاسی کشور شده است که رئیس جمهور در تشکیل کابینه جدید با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده که موجودیت کابینه آینده را به خطر انداخته است.

به گزارش جهان، در طی چهار سال گذشته درز خبرهایی از چگونگی برخورد احمدی نژاد با هیات وزیران که در برخی موارد با توبیخ و تعابیر لفظی شدیدی همراه بوده و نیز دخالت در امور وزارتخانه های تحت امر بدون هماهنگی با وزیران و اخلاق خاص احمدی نژاد در تعامل با مدیران زیر مجموعه خود سبب شده تا کمتر کسی حاضر به پذیرفتن پست وزارت در کابینه آینده شود.
بر اساس این گزارش، نبود امنیت شغلی وزرا هم از دیگر دلایلی است که سبب شده تا مراجعه احمدی نژاد به چهره های مطرح، پاسخ منفی آنان رابه دنبال داشته باشد. چرا که ویژگی های شخصیتی احمدی نژاد و نیز تصمیم های خلق الساعه وی، ریسک بزرگی را برای پذیرش مدیریت و وزارت در کابینه آینده به وجود آورده است.

این در حالی است که مجلس شورای اسلامی نیز با پیام های رسمی و غیر رسمی خود به رئیس جمهور اعلام کرده که به وزیران ضعیف و ناتوان رای نخواهد داد. به همین خاطر طرح استفاده از وزیرانی با تبعیت بیشتر و چون و چرای کمتر هم به دلیل عدم پشتیبانی از سوی مجلس زیر سوال می رود.

حتی در این میان، شنیده ها حاکی از آنست که وزیرانی چون باقری لنکرانی، وزیر بهداشت و فتاح، وزیر نیرو که از بهترین وزیران کابینه نهم به شمار می روند نیز تمایلی برای ادامه فعالیت خود در دولت دهم ندارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.